Oblíbené filmy (10)
Pátý element (1997)
Demolition Man (1993)
Forrest Gump (1994)
Chyť mě, když to dokážeš (2002)
Titanic (1997)
Na začátku mi Titanic přišel až nudně dlouhý. S odstupem času ale nedokáži ukázat na jedinou scénu, kterou bych z filmu škrtnul. Buď má vliv na děj, nebo je prostě zábavná. Počítačové animace (CGI) naprosto nadčasové, skvělé provázání současnosti a minulosti, úchvatný soundtrack a naprosto bravurní zpracování tématu. Film je mým prototypem filmového trháku, čelní příčky, oscarové zisky i 3D remake (důvod na film zajít do kina znovu) má naprosto zaslouženě.
Ostrov (2005)
Pátou hvězdičku přidávám hlavně díky tomu, že jsem naprosto vůbec nevěděl, o čem film je; byl mi doporučen ve stylu "tohle by se ti mohlo líbit". Takže jsem byl stejně nevědomý, jako hlavní hrdinové a objevování skutečné reality prožíval s nimi. Když později film viděl znovu, už to nebylo ono; byť si člověk všímá i věcí, které prve neviděl. Původní zážitek ve mně ale zůstal.