Poslední recenze (46)
Lost in Russia (2020)
Velmi fajn mix komedie a dramy, ktorej trochu podraza nohy prepalena stopaz. Cela linka s medvedom je tam viac menej zbytocne.
Creed II (2018)
Natocene je to svizne s par super napadmi, ale neuveritelne tomu podraza nohy hlupy scenar. A to uplne ignorovanie Rockyho tiez moc nedava zmysel. Poctive remeslo, ale nic viac.
Hell Dogs (2022)
Zo začiatku sa v tom človek trochu stráca, je tam príliš veľa postáv, veľa načrtnutých liniek, ale keď si to sadne, začne parádna jazda. Byť tam poriadna finálna bitka, na ktorú tak nejak čakáte celý film a ona nakoniec nepríde, pridal by som o hviezdičku viac.