Oblíbené filmy (10)
Kulový blesk (1978)
Blade Runner (1982)
Top film, který na svou dobu ztvárněním, myšlenkou a hudbou neměl, a troufám si říct nemá konkurenci.
Ztraceno v překladu (2003)
Velice zdařile natočený film, který mám velice rád. Dle mého je natočený mimo jiné tak, jak vidíme život v této zemi našima očima. Jelikož jsem měl možnost tuto zemi navštívit, pocity jsem měl velice podobné a v některých chvílích úplně stejné. I když se mi dostalo informací, že Japonci vnímají tento film jako urážející. No prostě, ne každému se dá zavděčit.