Recenze (617)
Nosferatu (2019) (seriál)
Po 3 dílech prozatím končím. proč? Vůbec mě to nechytlo a hlavní postava by si zasloužila ránu lopatou jak moc je blbá a otravná. Ani další postavy mě teda moc nenadchly. Co se týče příběhu ten mě také nezaujal a je mi jedno o co vůbec jde a jak to dopadne. Těšil jsem se na zajímavý hororový seriál a to jsem ani zdaleka nedostal. Velké zklamání. 20% ---- 2/10 IMDb
Temný případ (2014) (seriál)
První série je za mnou a jsem fakt rád že jsem se na ní konečně podíval. Celé vyšetřování a všechny postavy mě přišly fakt super a za 3 dny bylo všech 8 dílů pryč. Detektivní špička co mě držela a já chtěl vědět jak to celé dopadne a co se stane s oběma detektivy. Takže skvěle zahraný dobře napsaný a já nemám problém tomu dát dost silné 4* . Měl jsem v plánu kouknout jen na první sérii na další se možná někdy také podívám a jejich hodnocení poté doplním. 1.série -- 4/5 --- Celkově 4/5 -- 84%
Ostré předměty (2018) (seriál)
Brutální pomalé tempo,které často děj vůbec nikam neposouvá a jen zdržuje mě opravdu nebavilo. Dál plno postav na facku na které se nedalo koukat a tohle že má 80% . Jediné plus vidím ve zvuku a v Amy Adams a co se týče úplného závěru i ten byl fajn a jsem rád,že se moje podezření na vraha ukázalo jako správné. Celkově,ale hrozná nuda která si nezaslouží ani 3*. 40% --- 4/10 IMDb
Santa Clarita Diet (2017) (seriál)
Komediální pecka se správně ujetým humorem a super postavami a dokonce i nějakým gore a to jsem fakt nečekal. Úžasná Drew výborný Timothy a perfektní Liv a Skyler. Nedám nakonec sice plnou palbu,ale není od ní daleko. 1.série 4/5 -- 2.série 4/5 -- 3.série -- 4/5 Celkově 4/5 --- 8/10 IMDb --- 84%
Among the Shadows (2019)
I když jsem neměl žádná očekávaní přesto jsem hrozně zklamaný. Já čekal že se na film bude dát alespoň koukat ale ani to se nedalo. Šílená nuda ve které bylo snad všechno špatné od herců až po příběh který mě úplně minul a zapomenout nemůžu ani na svítící oči vlkodlaků. Celé mi to přišlo jako film o politice do kterého někdo strašně chtěl upíry a vlkodlaky. Za mě je tohle hodně špatný a podle všeho drahý vtip odhad je $12,000,000,který si ale asi svoje fanoušky najde. Proč teda dávám 1 hvězdu? Překliknul jsem se a řekl si že už to nechám ať tu není jedno ze dvou hodnocení odpad. 16% ---- 2/10 IMDb
Range 15 (2016)
Šílená trapná krvavá zombie jízda, která mě, ale fakt bavila. Mám pro tyhle filmy celkem slabost a skoro vždy mě dokážou zabavit natolik že dám vysoké hodnocení a to se přesně stalo i u Range 15. Scéna se sbíráním klíčů byla top a opravdu jsem se zasmál Range 15 je mimo to i film který ukáže jak správně ****** se zombie. Za mě super a 4* si to zaslouží. 78% ---- 8/10 IMDb
One Night of Fear (2016)
Ale jo na tohle se šlo i dívat. Bylo sice vidět že je to takové všelijaké. Divák dostane asi i to co čeká - vraždy nějakou nahotu a nástřel příběhu kdo co a proč. Chtěl jsem dát slabší 2 * , ale nakonec dám silnější a to hlavně za scénu s kapotou auta ta byla super. 40% --- 4/10 IMDb
The Monster (2016)
Tohle jsem opravdu nečekal, že dostanu drama ve kterém se bude řešit vztah mezi matkou a dcerou. Celý tenhle příběh a postavy mě fakt nebavil a závěr filmu mě doslova nasral to byla epická sračka. Takže dávám jen 1 hvězdu a to za vzhled monstra to se mi líbilo. 16% --- 2/10 IMDb
The Unkindness of Ravens (2016)
Nádherné prostředí, úžasný zvukový podtrhnutí každé scény a vynikající zobrazení traumatu a osobních démonů. Tohle všechno mě prostě dostalo. Hodně silné 4* . 84% --- 8/10 IMDb
Gong shou dao (2017)
Pay to win jako kráva,ale co Ma si splnil sen. Nečekal jsem sice komedii s ufonem v hlavní roli, ale co už.