Recenze (237)
O vodníku Česílkovi (1968) (seriál)
Pochopitelně se nejedná o kreslenou, jak je uvedeno v popisu, ale o reliéfní (poloplastickou) animaci, ačkoliv plošky jsou použité taky. Dnes zajímavé jen jako retro. Špatně režírované i animované.
Odvážná Vaiana: Legenda o konci světa (2016)
Příběh je jedno velké klišé. Na scénáři jsou asi nejlepší původní texty písní. Ovšem animace a výtvarná stránka jsou prostě úžasné.
Lichožrouti (2016)
Naprostá neúcta ke slušně kvalitní knižní předloze si zaslouží nejhlubší opovržení. Děsivá "režie". Jakákoliv práce grafiků a animátorů už nic nezachrání.
Anča a Pepík (2017) (seriál)
Po prvním díle nejsem ohromen. Výtvarně bezva, postavy fajn, animace ujde, ale režie a scénář habrují, kde mohou. Uvidíme v dalších dílech.
Pasažéři (2016)
Předvídatelné. Nic moc se neděje. Zbytečně růžový happy-end.
Assassin’s Creed (2016)
Tak mizerně poslepovaný film jsem už dlouho neviděl.
Jack Reacher: Nevracej se (2016)
Taková škoda. Film špatný po všech stránkách.
Červená želva (2016)
Dílko zajímavé svou pozvolností, neuspěchaností a malým množstvím nápadu, které zmíněnému vyhovují. Výtvarný styl je očividně levný, stylově strohý, známe ho z comicsů a magičnost některých pasáží filmu nijak nepodtrhuje. Celkově příjemné dílko, které ale vysloveně neohromí.
Beowulf (2007)
Po deseti letech vizuálně stále dobré (i když slabá místa se najdou). Bohužel nudný scénáře a jen průměrná režie.
Ben Hur (2016)
Televizní hra s trochu větším rozpočtem. Trapná režie, ubohé "herectví", unavená dramaturgie, nekoukatelné efekty. Timur a jeho parta zase předvedli co "umí".