Recenze (40)
Hunger Games (2012)
Autorka knihy podle které je tohle "veledílo", se asi jeden večer podívala na Battle Royale, Running Man, Death Race a Titanic najednou a pak to všechno slátala dohromady. Pěkná pohádka, ale originalita nulová.
Let’s Dance: Revolution (2012)
Příběh nula, ale kdo se na tento typ filmu dívá kvůli příběhu, že ano? O, co jde hlavně, jsou taneční scény, které jsou hodně vymazlené!
Sherlock Holmes (2009)
Dobrá i když poněkud přeakčněná verze Sherlocka, což nijak nesnižuje kvalitu. Jediné, co mě rušilo, byl dost špatně srozumitelný, extrémně přehnaný "britský" přízvuk hlavní postavy.
Top Gear USA (2010) (pořad)
Pokus o kopii dokonale vyváženou trojici moderátorů britského TOP GEARU krutě nevyšel!
TRON: Legacy 3D (2010)
Propracované, vymakané. Jenom bych animaci nestarnoucího Bridgese, která vypalovala oči, vynechal, vsadím se, že šikovná maskérka by odvedla o 100% přesvědčivější a lepší práci.
Mezi vlky (2011)
Filmů na téma přežití v přírodě je spousta, tento není nijak vyjímečný kromě toho, že tam pobihají vlci. Děj je předvídatelný od začátku až do stupidního otevřeného konce. Děj je proložen několika rádoby srdceryvnými a drsňáckými žvásty, které vyznívají strašně nuceně a směšně. Myslím, že Neeson si může vybírat filmy s lepším scénářem:/
Jeff, který žije s mámou (2011)
Toto jsem už u jednoho filmu psal: člověk, který je zodpovědný za přidružení žánru k tomuto filmu, ať si vyliská!!! To, že tam jsou herci, kteří v pár komediích hráli, neznamená, že to komedie je. Jinak je tento snímek podle mě vyvedené DRAMA! :)
Prolhané krásky (2010) (seriál)
Holky jsou to pěkné, což o to, ale seriál mě nějak nechytl ani po shlédnutí devíti dílů. Musel jsem se jen pokaždé smát, když tam někomu přijde sms, neboť všechny čtyři nahodí výraz, jež se silně podobá výrazu po lobotomickém zákroku. 35% čistě jen za ty pěkné holky a starou čarodějku.
50/50 (2011)
Docela slušné, ale očekával jsem něco úplně jiného. Ten, kdo dává k filmům na ČSFD popis žánrů by si měl vyliskat, protože jestli je tohle komedie, tak Malá mořská víla je potom mysteriózní horor.
Neklid (2011)
Přijde mi, že s těmito psychoidně-morbidními filmy se v poslední době roztrhl pytel. Většina z nich však aspoň překvapí špatným koncem, i když se očekává po celou dobu filmu happy-end. U tohoto snímku však nikoliv, hned ze začátku divák ví, jak to skončí. Proto mi film přišel dost nudný a nijak extra originální.