Recenze (64)
Hačikó - příběh psa (2009)
Vůbec se nebojím dát tomuto filmu plný počet. Krásnej příběh s dojemným koncem. Sfilmováno podle zkutečné události. Richard Gere v hlavní roli. Kdo se na to bude dívat doporučuji jedno balení kapesníků :) Palec nahoru
The Epic Journey of Dwayne 'The Rock' Johnson (2012)
Není to, to nejlepší co jsem o něm viděl. Jedno docela slušné video a ten zbytek stojí za pendrek. Když si na youtube zadate jeho jméno, vyskočí tam daleko lepší sestříhané video o něm a jeho cestě ke slávě atd. Jsem jeho fanda už dlouho , hodně jsem o něm viděl, ale tohle mě nijak zvlášť nezaujalo.
Percy Jackson: Moře nestvůr (2013)
Pěkný příběh, hezké efekty, nudit jsem se nenudil. Film mi rozhodně nepřišel tak zlý jaké má tady hodnocení. Rozhodně bych ho doporučil na shlédnutí. Palec nahoru. A našim českým rádoby kritikům palec dolů. Už jsem si zvykl, že se dobré filmy hodnotí tady špatně a naopak ale dát 51% takovému filmu je hodně trapné. Každý by se měl nad sebou zamyslet než začne hodnotit.
Vůně cibule (1975)
Film by mohl být klidně poloviční. Je tam hodně honiček, zrychlených záběrů a rádoby mlácení jako filmy s Budem Spencerem a Terencem Hillem. Ale mě to přišlo až moc monotoní a nudné. Nápad dobrý, ale znáte to jak čekáte že se něco stane a čekáte a čekáte a najednou je konec filmu? To je ve zkratce tento film. Vícekrát se na to jistě nepodívám. Nerad kazím filmům hodnocení, ale tohle si 3 hvězdy nezaslouží.
Zobani (1993) (TV film)
Nemám slov pro tento film. Totální katastrofa
Smrtonosná past: Opět v akci (2013)
Slušné. Pořát je ale lepší 1 a 2... Nejlepší je ten konec. Jak spadnou do radioaktivní vody... To je dešťová to je dobrý... :D
Mrazík (1964)
100x ohraná pohádka mého dětství :) Palec nahoru
Velký Gatsby (2013)
Moc jsem film nepochopil. Čeho jsem si všiml, tak toho že v roce 1922 určitě nehrála taková hudba, jaká se tam objevovala. Tuším že ty písničky jsou z posledních 10ti let. Dicaprio nesklamal. Příběh docela dobrej. Ale čas 2:20:00 bylo na mě docela dost. Film byl zdařilý, určitě bych ho doporučil, ale 2x se na něj jistě nepodívám.
Wasabi (2001)
Po dlouhé době jsem si konečně užil film se spoustou akce a humoru. Doporučuji všem. Reno jako vždy okouzlil. Zápletka dobrá a celkový dojem z filmu odpovídá mému hodnocení. Na to že je to už poměrně starší film stojí za shlédnutí. Palec nahoru
Zralé víno (1981)
Vydržel jsem se na to dívat do konce. Bohužel, nic jinýho v telce nebylo... Vtipný to není, je to o ničem. Prostě klasickej českej na prd film.