Poslední recenze (363)
Vládcové nebes (2024) (seriál)
Pár slabších epizod, nepřehledných časových a lokačních přeskoků. Pak teda trochu trvalo než jsem se zas dějově zorientoval. Dost tomu pomáhá svěží neokoukané obsazení.
Godzilla Minus One (2023)
Epické neoficiální pokračování Oppenheimera.
Hra na oliheň (2021) (seriál)
Jeong-jae Lee to dal dost dobře. Nebejt občasnejch divnejch odboček a určitýho tušení jak to celý dopadne už hned od začátku tak jsem to žral o něco víc.