Recenze (49)
Železný stisk (1977)
Klasický Clint a krásná Sondra Locke. Pro mne jeden z nejlepších filmů.
Kadetka Kelly (2002) (TV film)
Klasický film o vzestupu jedné neoblíbené mladé holky, který je zasazen do prostředí kadetní školy. Je to docela koukatelná zábava, ale ten kdo nesnese všudypřítomný US patriotismus a náborovou agitaci do armády, bude u tohodle dílka hodně a hodně trpět.
Alias (2001) (seriál)
Čekal jsem něco lepšího než Nikitu, ale prozatím jsem dost nespokojený, protože seriál o Nikitě byl určitou nadsázkou, ale tady si hrajou na činnost tajných služeb a to vypadá dost humorně.
Opičí maska (2000)
Zvláštní film s erotickým nádechem lesbické tématiky, kterému jsem z počátku moc nevěřil, ale byl jsem příjemně překvapen.
Mamma (1997)
Jeden z mála filmů, kde si Deborah Wells střihla i anální sex.
Trading Women (2004)
Téma aktuální a zásadní, ale zpracování naprosto děsné, pracující s chybnými údaji atd.
V tajných službách (2001) (seriál)
Jeden z těch lepších seriálů. Sice končil po dvou sezónách, ale alespoň dal dohromady jeden manželský pár - Jason O'Mara a Paige Turco :)
Svět zítřka (2004)
Dostal jsem přesně to, co jsem čekal - vynikající retro film.
Blade: Trinity (2004)
Catwoman je proti téhle frašce umělecký zážitek. První Blade je prostě nepřekonatelný.
Resident Evil: Apokalypsa (2004)
Bezesporu lepší než jednička, která byla o dost nudnější. Milla je opět k nakousnutí a její souputnice Sienna za ní v kosení zombíků nezaostává. Šel jsem do kina s obavou, že to možná bude utrpení, jelikož některé recenze tomu nasvědčovaly, ale byl jsem příjemně překvapen. Po nějaké době zase jedno pokračování, které svého předchůdce zadupalo do země.