Recenze (111)
Tonda, Slávka a kouzelné světlo (2023)
Nádherná pohádka 😊
Teroristka (2019)
Zase jednou český film, který má příběh, spád, logiku, dobrý soundtrack a obsazení ☺️👍
X-Men: Dark Phoenix (2019)
Proč nedodrzeli kontinuitu příběhu?.. Proč to logicky nenavazuje? Proč?! 🤦♀️
Aquaman (2018)
Asi nejsem správný fanoušek DC vesmíru 🤔... Ne, nejsem 😃 tohle to byl opravdu "kus".. Nevím o čem mluvit dřív.. Příšerné efekty ve vodě vlajicich vlasů, příběh o ničem, exploze kdykoliv scénárista nevěděl, jak ukončit dialog,.. Bylo toho spoustu.. Za mě hvězdička jen pro to, že má mé sympatie Jason Momoa, neb v GoT stvarnil velmi charakterní roli. Bohužel tady tak pozitivní být nemůžu 😔
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Asi to není můj šálek kávy.. Spoiler : dvě hodiny o tom, jak nikoho nedopadli?! Jako vážně?
Sněhurka a lovec (2012)
TO BYL TEDA KUS! Samá tma, ponurá hudba.. Bylo to takové optimistické.. Ta Sněhurka tak pozitivně působila! Moc pěkné to bylo 😀
Lady Bird (2017)
Za mě film úplně o ničem.. Příběh 00 prd.. To, co se tam dělo by se dalo stáhnout do 15 minut.. Nuda od začátku do konce..
matka! (2017)
Když já nevím, co si o tom všem, co jsem viděla, mám myslet.. Pokud máte rádi psycho a mindfuck po celou dobu filmu, obrňte se, dejte si panáka a do toho..
Vzorce (2017)
Hezká podívaná. Graficky moc pěkně zpracovaný film, který však v začátku působí jako vykrádání Na hromnice o den více, což v polovině volně přejde do Věřte nevěřte. Na konci si připomeneme Pane vy jste vdova a je to... Bohužel, myslím, že jsou daleko povedenejsi filmy k cestování v čase.
Mary Poppins (1964)
Up to the atmosphere ☺️... Mrzí mě, že jsem se na tento kousek nepodívala dříve.. Krásný příběh o tom, jak je dobře, když v sobě dospělý zachová kousíček z duše dítěte. To vše je doplněno krásnými a chytlavými písničkami ☺️