Recenze (546)
Godzilla (2014)
Bol som na tom s dvoma kamošmi ale dopozerali sme to len dvaja kedže jednému ten zážitok spôsobil takú únavu že zaspal. Takže takto : Najlepšiu postavu zabili hned v úvode a tie ostané tam ani nemuseli byť. Ked už to vyzeralo že sa schyluje k nejakej tej akcii tak to len strihli a ukazali záber na vzniknute škody po ( taky štyl R.R. Martin). Každá akčná scéna sa odohrávala v úplnej tme a pre istotu aby už ozaj nebolo nič vidieť tomu pomohla hmla a hromada prachu v okolí. Ale hlavný problém bol že Godzilla sa objavila prvý krát asi v polovičke filmu a aj to len aby zarevala a doslova odplávala do závarečnej bitky. Záverečný fight ako aj CGI je fajn ale aj tak nezachráni ten bordel a nelogickosť v predchádzajucej hodine a pol. Plus tie keci že príde Darth Vader, pardon Godzilla aby nastolila rovnováhu.
Vítejte v džungli (2013)
Van Damme a jeho THE MOST EPIC SHIT.
2014 MTV Movie Awards (2014) (pořad)
Velmi slabé. Scénky nemastné-neslané a Conan ako moderátor absolútne nevhodný to takéhoto programu.
Inteligence (2014) (seriál)
Je to mix Chucka a Aliasu. Neprináša nič nové.
Captain America: Návrat prvního Avengera (2014)
Najlepšia Marvelovka od Iron Mana 1. Aj ked ten troška otrepaný koniec to mierne skazil musím vyzdvihnúť dobrý scenár a skvelú akciu. A aj napriek dlhej stopáži nebol čas na nudu. A to som Capitána Ameriku nikdy nemal v láske.
Já a robot (2013) (seriál)
Ďalšia tuctová krimi akurát s tým rozdielom že sa odohráva v budúcnosti.
Ninja 2: Pomsta (2013)
Ako staré Chanovky. Dostatok dobre natočenej akcie ale dejovo riadne zaostáva.
Liberace! (2013) (TV film)
Po tomto filme už nikdy nebude Bourne ako predtým. Inak film docela nuda a tá minutáž tomu zrovna tak nepomohla.
Visitor Q (2001)
Ak ste ešte nevideli ako sa dojí žena a chcete to vidieť, tak potom toto je film pre vás. Pripadne ak vás zaujíma nekrofília či incest.
Šmoulové 2 (2013)
Rovnako stupidné ako prvý diel ale deťom sa to bude páčiť. Dospelí si musia odrátať 1*.