Recenze (1 794)
Utíkej a střílej (2022)
Další ze zbytečných filmů, bez špetky něčeho, nudná debilita.
Trojúhelník smutku (2022)
Během hodiny už jsem to chtěl vzdát, půlhodinové dohadování kdo zaplatí v restauraci atd. No potom na jachtě při večeři už se to trošku rozjelo, a ukázala se moc peněz,kde drahé hodinky na ruce,za tebe oheň nerozdělají. Taková zfilmovaná divadelní hra mi to připadalo.Charlbi je gut.
Srdce na dlani (2022)
Oddechová,ničím výrazná a hodně naivní komedie. Jako kdyby to bylo podle jedné šablony.
Vražda v Londýně (2022)
Satirická retrokomedie, která někoho osloví a někoho ne, mě teda moc ne.
Moje jméno je Vendetta (2022)
Taková béčková jednohubka, která ničím neoslní.
Burial (2022)
Tak tohle byla ultra debilita, rusové mluví plynule anglicky bez přízvuku, chvílemi člověk nevěděl jestli je to nějaká napodobenina hororu, určitě válečný film to není, příběh o tom,jak to asi mohlo být s Hitlerem, pokud můžete, tak tuhle zbytečnost přeskočte.
Spravedlnost (2017) (seriál)
Dobrý námět, možná nádech severských kriminálek,nelogičnost a rozjeté nějaké děje,které vlastně skončí ...do prázdna... spíš smíšené pocity.
Vymahač (2022)
Jak k tomu můžou napsat akční, když tam žádná akce není,možná jedna střílečka,je to nudně utahaný,melodramatický příběh, o mláďasovi,který se živí pouličními zápasy a dostane práci se zabijákem,který se vrátí z vězení..... Sice tam Banderas je,ale to je tak všechno.
Nosoroh (2021)
Místy i trochu brutálnější autentický pohled do retro devadesátek rozpadlého SSSR,na jednoho vzrůstajícího gangstera.
Strážce (2006)
Není to špatná jednohubka,dobrý rozjezd ale ten konec, díky kterému to spadne do klasického céčka.