Poslední recenze (7)
Cizinec (2010)
Film jenž mne doslova dostal i napotřetí....Tohle dokonale sladěné herecké duo si zaslouží potlesk a uznání...5 Hvězd a ještě jedna za atmosféru. :)
Mlhy Avalonu (2001) (TV film)
Film sice udělal dojem ale to je vše.Legenda se sice dá do nějakých měřítek přepsat a přetvořit ale tohle bylo přeměněno na můj vkus až moc a že by Morgiana jen tak nechala svého syna nějaké potrhlé ženě co smrděla hned od začátku se mi taky nezdá..
Johnny English se vrací (2011)
Slátanina ze spusty ohraných rádoby vtipných scének.Přijde mi to spíš trapné nežli k zasmání .