Recenze (1 942)
Čas (2021)
Shyamalan mě stále udivuje. Čas mě dokázal udržet v maximální pozornosti, navíc všechno tajemno s poměrně originálním námětem. Vymyslet a navrhnout takovou stárnoucí pláž? To chce kuráž.
Freddyho noční můry (1988) (seriál)
Taková lehčí odvar na dobrou noc. Jen jakési utvrzení, že Freddy Krueger byl ikona a odstartoval děs i běs.
Kyslík (2021)
Patřičně inteligentní a fungující thriller.
Candyman: Ďábelský přízrak (2021)
Myslím, že mával hákem. Na ženskou režisérku se pokus o oživení, umírající značky skutečně povedl. Pomalu budující atmosféra si mě zcela podmanila.
Kosmický hřích (2021)
Mělo to celkem, dobrej spád. Kosmický hřích nabídl, hrdinu tradičnějšího ražení. Bruce nebyl vůbec špatnej, tak jak se o něm často vykládá.
Zákon mlčení (1985)
Krásná akce s nenahraditelným Chuckem. Potěšilo!
Úniková hra: Turnaj šampiónů (2021)
Tak jsem byl napnutý, jak nový pasti zafungovali. Popravdě mě to nějak nevzalo, atmosféra byla takřka nulová. Celkově ta chemie mezi postavama, absolutně nefungovala. Vyzdvihnul bych jen první akci v sauně, to bylo i docela fajnový a mělo to určitou tenzi. Pak už to stálo za solidně zlámanou grešli.
Pomsta jestřába (1996)
Tenkrát jsem Mr. Danielse dost vyhledával, to bylo za dob klasických vhs. Jeho karate je stylový. Pomsta jestřába se povedla.
Spare Parts (2020)
Skutečná a příšerně vyvařená zhovadilost. Kromě toho, že si občas povzdechnete nad latexem a narvaným damským zadkem, to je to nejmenší. Jinak se jedná o solidně unavenej scénář a vysoce pokulhávající příběh.
Kate (2021)
Mary Elizabeth Winstead dělá díru a nejen do místní Yakuzy. Dělá díry i do odvázanýho akčního žánru. Pro mě vysoce sympatická a svižně pohyblivá údernice Kate. Mary hraje pěkně, po dokoukání nemůžu zapomenout i na její sexy gluteus.