Poslední recenze (4)
Temný rytíř (2008)
Jako fanda Batmana si nemohu přát lepšího režiséra než je Christopher Nolan. Burtonova vizualizace mi sice seděla víc, ale Nolan dokázal vyždímat z temného Netopýra téměř maximum. Jedná se o civilnější verzi našeho hrdiny, ale v tomto případě to není na škodu. Smekám před scenářem, který dokázal ukočírovat poměrně rozmáchlou zápletku. Herecké výkony naprůměrné, neveřil bych, že někdo může být důstojným soupeřem Nicholsonova Jokera. Zkrátka a dobře...vynikající film.
Černá zmije - Černá zmije II (1986) (série)
Svérázná podoba anglické renesance spojená s tunou výborných sarkastických vtípků. Tento "vychytralý" seriál mě dokáže pobavit téměř kdykoliv a to i po x shlednutí. Druhá řáda mi přijde lepší než první, což se u seriálů moc často nestává. Ač je česká zvuková stopa neuměle naplácnuta na originál(občas slyšíme útržky angličtiny), dabing jsem si zamiloval. Ano, Edmunde...už i ty brambory jíme! I když takový bramborový dům by byl taky zajímavý. :-)
Terminátor 2: Den zúčtování (1991)
Tenhle druhý mechaňák již patří do zlatého fondu filmového akčního nářezu. I po letech si ho vychutnám a zatím se nechystá dosloužit a jít do sběru. Vybroušený klenot, který nestárne. Takže i když tohle gesto moc nemusím...*palec nahoru*...sem se určitě hodí.