Recenze (24)
Maestro (2023)
Bradleyho jako herce miluji, ale tady podle mně příliš tlačil na pilu. Přišlo mně to jako one man show s prvoplánovým účelem v podobě získat Oscara. Pozapomněl na diváka, vlastně na všechno, proč by tenhle film měl být natočený, je tady silně cítit ego.. Černobílá část se mně líbila více, pak už to šlo z kopce..
Buď chlap! (2023)
Za Kubu a Tatry,,,
Doktorka Fosterová - Série 2 (2017) (série)
Tohle mě rozcupovalo na malé kousky které už možná ani neposkládám..
Taková normální rodinka (1971) (seriál)
geniální....
Schodiště (2022) (seriál)
Jako když tě někdo nedodělá.. jsi nasraný, ale pak si to doděláš sám a zjistíš že to vlastně bylo ještě lepší..
Tři oříšky pro Popelku (1973)
Nic lepšího se u nás nikdy nenatočilo a obávám se že už ani nenatočí. Nepřekonatelné, nadčasové, půvabné a přitom tak krásně jednoduché...Libuška tak navždy zůstane naší popelkou i když už se na nás dívá shora...
Jak si nevzít princeznu (2021) (TV film)
Pohádky bývají obvykle pro děti. A dítě chce jednoduchý příběh. Tohle bylo tak zamotané a překombinované že zřejmě dětský divák v půlce usnul. Zlatá Popelka.
Hořkých sedmnáct (2016)
sakra, sakra,sakra....asi jsem se ocitla v jiné věkové kategorii, tudíž nemůžu objektivně zhodnotit tuhle neskutečnou kravinu..nechápu hodnocení, ale zřejmě jsem podcenila množství teenagerů na čsfd...zoufale jsem se nudila ale pořád jsem čekala co bude když to tady exceluje hvězdičkami..a ejhle, překvapení se nekonalo...
Halloween (2018)
Modlila jsem se aby ho konečně zabila, ale ne proto aby byl mrtvý, ale aby už další pokračování nenatočili...miluji tě, taky tě miluji, miluji tě, taky tě miluji....blablabla
Dítě Bridget Jonesové (2016)
škoda že z původního obličeje Bridget nic nezůstalo...