Poslední recenze (43)
Mrtví jako já (2009)
Tak som si po dlhom čase znova pozrela celý seriál a zakončila som to týmto filmíkom. A uvedomila som si, že hodnotenie troma hviezdičkami bolo naozaj veľmi optimistické. Varovanie pre tých, ktorí nepoznajú seriál: Nepozerajte tento film! Seriál je výnimočné dielo, ktoré by som dokázala pozerať stále dokola a určite práve preto by si zaslúžil graciózne ukončenie a nie tento bulšit. SPOILER: Myšlienka, že by sa Georga stala "novým Rubom" sa mi páčila ale všetko ostatné smeruje do sračiek. Nebyť Reggie dala by som odpad..
Maturiťák (2011)
Sladká "gaučovka" ktorú som presne potrebovala v sobotu v noci keď nemôžem spať. Bolo to milé, dej bavil až do konca napriek tradičným romantickým klišé.. Moja dievčenská duša, tajne priahnuca po naivnej romantike bola takmer dokonale uspokojená..
(Ne)zadaní (2013)
A mne sa to páčilo! Po dlhej dobe dávam tomuto typu filmu viac ako tri hviezdičky. Zac Efron tam hral obstojne a celé to bolo úsmevné a (aspoň pre citlivejšie povahy) dojímavé. Taká lepšia "gaučová" klasika :)
Poslední deníček (2)
Cooking Fast and Fresh with West
Epizode 2