Recenze (59)
Pod vlivem lásky (2008)
zvládl jsem prvních 90 minut ale poté jsem to vypnul, není to o ničem jiném než o ujetém mladíkovi a ještě více ujetejším otci knězovi
Super (2010)
po 30 min jsem to již nedokázal na to dále koukat
Válka Bohů (2011)
Skvost co se týče filmařeského designu spolu s humorem a nadsázkou sobě vlastní aneb tvůrci 300 se nezapřou ;-)
Barbar Conan (2011)
Tento film je jako stvořený pro 3* , aneb vynikající zábava na večer, avšak na další shlédnutí né příliš vhodný ;-)
Útok na věžák (2011)
parta TEENAGERU VS Emzáci...vynikající nápad a ještě lepší zvárnění s prvky jak černého tak i sarkastického humoru aneb další vynikající film od britských tvůrců.....
127 hodin (2010)
precizně natočené , precizní výkony herců, ale mě to prostě nezaujalo a nebavilo .......
Drive (2011)
Ponuré, relistické, avšak nic neříkající filmové zpracování jedné z nejlepších konzolových her v historii PS, enjvětší výtku mám asi z hlavního protagonisty, jenmuž jeho bezmluvné a nic enříkající pohledy rádoby drsnáak s jeho vyhublým tělíčkem a váhou nepřesahující váhu mé přitelkyně nikdo ale opravdu nikdo věřit nemůže, pro mě velké zklamání a proto jen 55%
Lidice (2011)
krátce řečeno: pocta památcelidicím,avšak formou tak nudnou a nezáživnou jakou člověk už dlouho neviděl...
Tři dny ke svobodě (2010)
nebýt prvních opravdu velcie nudných 60 minut hodnotil bych plným počet hvězd vynikající thriller, s ještě lepším jednou i trochu reálným happy endem ;-)
Muž ve stínu (2010)
zajímavé, že film, jenž vyhrál tolik cen a je kritikami tolik ocěnován je vystavěn na pouhopouhé jedné zápletce, která by stačila na 5 minutový spot do zpráv, avšak zde je tato myšlenka dozvinuta v nezáživných více jak 120 minut celovečerního filmu,který ovšem musím uznat, z nicotného námětu vytahuje absolutní maximum díky vynikajícimu výkonu herců a ještě lepšímu režisérovi, jen kdyby ten scénář nebyl tak hloupý....jinak bych hodnotil daleko výše než jen lehce nadprůměrných 65%