Recenze (1 688)
Zmenšování (2017)
Půvabnej ekozmatek a mentorovaci bordel s ponekud povrchnim vyznenim. Krasne se na to kouka, ale...
Baby Driver (2017)
Ani Lola, ani Crank, ale rozhodne extremne sympatickej pocin s paradnim hlavnim typkem.
Legenda o Tarzanovi (2016)
Uplna pakarna, ale kouka se na ni skvele. Popkorn bez sebemensi touhy jakkoli prekrocit hranice eye candy srance :)
Král Artuš: Legenda o meči (2017)
Je to tak moc, ze uz je to laska. Nejlepsi fantasy film za mnoho poslednich let.
Kniha džunglí (2016)
Nesympatickej Maugli... a vsechno ostatni je zazrak. Mozna to jen slo bez tech aluzi na animak, byly navic.
Mocný vládce Oz (2013)
Velmi pohledny, na realismus kaslajici, ale za srdce to chytit nedokaze. Mozna i proto, ze Franco neni Depp. Ani ten by tu ale asi nepomohl... holt i Raimi starne, co nadelame.
451 stupňů Fahrenheita (2018) (TV film)
Regulerni urazka knizni predlohy
Lucka - život a jak ho žít (2017) (TV film)
Stavba postupnyho odkrejvani celyho pruseru, a ze stoji za to, je super. Postavy samy o sobe jsou uz slabsi, alespon me prilis neoslovily, a to vcetne hlavni hrdinky. Je ale pravda, ze jeji osud jen tezko necha nekoho uplne chladnym.
Jak přežít single (2016)
Solidne obsazeny, ackoli ze slecny Wilson se mi trochu jezech vlasy...
Metanol (2018) (TV film)
Na nas nadstandard jako prase. Vybornej pocin. Mel jsem z toho stejne ksvelej pocit, jako pred sto lety ze Sametovejch vrahu!!!