Recenze (1 688)
Kong: Ostrov lebek (2017)
Fun, ale fakt hroznej vyplach mozku :)
Vetřelec: Covenant (2017)
Nejak tomu neco chybi... vlastne skoro vsechno.
Temná věž (2017)
Hledejte v encyklopediich pod heslem mnoho povyku pro nic. A strihace do kostizroutky...
Bába z ledu (2017)
Velmi prijemny, velmi lidsky, velmi slamovsky, skvele zahrany.
Dorian Gray (2009)
Pohledny, ale nijak zvlast oslovujici.
Učitelka (2016)
Jednoduchy, jasne nalajnovany co do sdeleni, herecky hodne solidne podepreny, nadcasovy, obecne srozumitelny. Nepochybne by to slo slozitejc. Ale vlastne... proc? Za malo penez hodne muziky.
Duch ve stroji (2017)
Velmi pohledny, vizualne skvely. Obsahem zastaraly a vycpely. Cyberpunk je mrtvej,
Svět podle Daliborka (2017)
Ano, takovy lidi jsou. Ale ta tvurcova povysenecka poza me nesere o nic min. Formalne pozoruhodny jako experiment. Jiny klady nevidim.
Deepwater Horizon: Moře v plamenech (2016)
Co do pribeh slabous, co do podivany monstrozni. Krasna katastrofarna ze stary skoly.
Rychle a zběsile 8 (2017)
Uz na to nejak nemam, na me je to proste prilis tupy. Ale body za Stathama a remeslo.