Recenze (15)
Ďáblův dvojník (2011)
Fuuuuuuu, nevím nevím :D Akční - Drama ..no jo , ale kde je to komedie? ..pač já se i docela bavil a smál . Šílenýýýý Cooper !
Červená Karkulka (2011)
Super film na odreágování a trochu fantasy :))) Amanda Seyfried byla přesvedčivá a pokud byl účel filmu se odreagovat a trošku malé překvapení kdo je vlastně vlk . Dávám 4 hvězdy a 70 % :) ...
Fotři jsou lotři (2010)
opakovaný vtip už není vtipem , to mi příjde u toho snímku ... 1 a 2 příjemný komedie ...nemužu říci že 3 není vtipná to ne , bavil sem se dost, ale příjde mi , že se veze pouze na jméně ... ..60 % :)
Jeho fotr, to je lotr! (2004)
táááák , určitě lepší jako 1 díl. Myslím že tady Stiller ani De Niro nebyli tahouni filmu , ale i Hoffman s Streisandkou .... pokud vás bavila 1 , tohle bude víc:)) ..
Fotr je lotr (2000)
Pro mě normální, pohodová a průměrná komedie , nic velkého , ale nic malého :))) Ben Stiller a De Niro sou fajn jako vždy ..takže dávám 3* ale dobré :))). ... 70 % ...klasika
Ranař (2011)
S,W.Scott výbornej jak už tu zminovalo několik desítek uživatlů ...role mu sedla parádně a musím říct že je z nej vetčí a vetčí vazba:D ... film sám o sobě je super , jen prostě na 4 hvězdičky to není :) ...
Herkules (1997)
Herkules:D je to prostě pecka ! .... měl by to vidět každý , každé dítko ...krásné vzpomínky na dětsví a několik X hodin strávenejch u Playstationa :D ..
Titanic II (2010)
zrůdnost !!!! ...nemám slov ...hlavní hrdina " jsem nejlepší zachráním nás" ...opravdu ohavnost ...Cameron by měl najmout najemné vrahy !
Ocelová pěst (2011)
Ale jo čekal sem fakt celkem propadák a nakonec to bylo pěkný . Klišé rodinný příběh , kterej mi ale vůbec nevadil :) . Shawn Levy opět nezklamal , ale ani nepřekvapil. 75 % souhlasím.
Gran Torino (2008)
Clint Eastwood by myslím, že úplně stačilo. Čekal jsem pecku , kterou sem taky dostal . Půl roku mi trvalo než jsem se k tomuto filmu dostal , ale stálo za to čekat. Krásný příběh o lásce, přátelství a zlu .