Recenze (795)
Černé zrcadlo - Striking Vipers (2019) (epizoda)
Naprosto nezajímavé a zpracování hrozné. Jako by to byl úplně jiný seriál. Virtuální postavy byly vtipný
Vlastníci (2019)
Škoda, bylo to sice fajn ale myslím že podruhé vidět netřeba. Hodně prvoplanove chování stereotypních postav, což je asi fakt i záměr zároveň. Meliskova super, Tomicova byla dobrá, Lábus taky. Hádka mezi Rambou a Kotkem zbytečná a rozhodně zbytečně neverohodna. Škoda.
Dvojí obvinění (1999)
Opravdu moc špatný film a hlavní herečka je příšerná jako vždycky.
Návštěvníci 3: Revoluce (2016)
Perfektní a dobře natočené plnohodnotné pokračování. Jako skalní fanoušek předchozích dvou dílů které znám zpaměti jsem spokojen. Natáčení v Česku a také skvělá skladba záběrů s rychlým střihem dle předchozích dílů mě moc potěšila.
Křtiny (1981)
Je vidět že obyčejná komedie se dá udělat tím nejlepším řemeslem, jaké český film dovede. Režie, scénář, kamera, herci. Super.
Armageddon (1998)
No za scénář by patřilo dát potlame, ale tenhle film drží pohromadě zejména díky výjimečnému střihu.
Bůh masakru (2011)
Bomba
Sully: Zázrak na řece Hudson (2016)
Jeden z nejpůsobivejsich filmů posledních let.
Sněženky a machři po 25 letech (2008)
Film, na který jde víc jak půl milionu lidí, je buďto téměř odpad od Trošky nebo jiných, anebo od Svěráků s hodnocením 80+. Už první díl byl deprese jako prase, tak čemu se tu všichni diví.
Klec (2019) (TV film)
Psychologický film s úžasnou Jiřinou Bohdalovou. Její herectví zde je jedno z nejhlubších...