Recenze (364)
Magnum Force (1973)
Jednička je prostě lepší.
RoboCop (1987)
Nemůžu si pomoci, ale je to dost slabé, v podstatě je to úplná slátanina a i ty triky jsou strašně slabé, i na tu dobu. Prostě zklamání.
Černé zrcadlo - Nenávist národa (2016) (epizoda)
Nejlepší díl vůbec, paráda. 100%.
Sedm statečných (1960)
Nejlepší western všech dob, dokonalost.
I Wanna Hold Your Hand (1978)
Relativně jednoduchá slátanina. Ale písničky od Beatles jsou fajn :-).
Boj o moc - Série 1 (2018) (série)
Nevím, proč je tenhle seriál tak dobře hodnocen. Všechny postavy jsou vyloženě nesympatické a ten humor je vtipný opravdu jen málokdy.
Až na krev (2007)
Docela hrůza, navíc moc dlouhé a rozvleklé. 30%.
Honkytonk Man (1982)
Hezký film. Clint je prostě velký herec a ještě větší režisér. Můžeme se o tom hádat, můžeme o tom polemizovat, ale prostě to tak je.
Whiplash (2014)
Zajímavý snímek. O jazzu nevím prakticky nic, tak mě jako milovníka heavy metalu docela překvapilo, co všechno se dá zahrát na bicí ve zcela jiném odvětví hudby.
Babylon Berlín - Série 1 (2017) (série)
Lepší trojka, 65%. Vizuálně moc pěkně udělané, ale něco tomu přesto chybí a je to trochu rozvleklé.