Recenze (71)
Výcvik 36. komnaty (1985)
Další zápletky s Mandžujci se Shaolini opět vrhají do bojů.
36. komnata Shaolinu (1978)
Dobře natočený film o bojových umění shaolinských mnichů a tvrdých výcvikových podmínek kung-fu.
Šílený opičák kung-fu (1979)
Dobrý film skvělé kung fu obsazení herců určitě se každému zalíbí kdo jej vlastní.
Predátoři (2010)
Dost namakanej film tojsem teda nečekal že se to odehraje na tak dobrém místě a spousta perfektních triků predátoři a jejich psích bestií no prostě namakané.
Pět zbraní (1978)
Úžasné ukázky bojového umění pěti stilů stonožky,hada,škorpiona,ještěrky,žáby.
Dračí Lady II - Anděl zběsilosti (1993)
Je skvělá jako vždy opětovná pomsta zabití manžela se vydává na pomstu je to trochu jiné než v prvním díle.
Terminátor 3: Vzpoura strojů (2003)
Jo opět se Arnymu terminátor povedl skvělej chlapik.
Golden Ninja Warrior (1986)
Viděl jsem to jen jednou děj je takový zamotaný akce z ninjama jsou jen ojediněle,ale dá se nato koukat.
Police Story 3 (1992)
Tento akční film je nejlepší ze dvou police story hodně akce a kaskaderské kousky.
Terminátor (1984)
Arnolduv první terminátor dá se nato koukat dobře se to vyvedlo hraje tam zápornou roli to v jeho filmech nenía nebývá zvykem.