Poslední recenze (13)
Nevěrná (2002)
První polovina super, pak si to Lyne docela zkazil..
Teď a tady (2012)
Zase další film po kterém ta slzička prostě ukápla chtě nechtě (naposledy to bylo Je to i můj život). Nádhernej a zárověň šíleně smutnej film. Dakota byla famózní!
Útěk z planety Země (2013)
Strašně mi to připomíná Planetu 51, ať už stejným stylem postav, tak i trošku příběhem (pravděpodobně stejný autor, nebo studio - to jsem nikde nedohledala). Jinak je to, ale pěkný animák, patří do řady těch lepších. Jak už bylo řečeno, spíše pro děti :-)