Recenze (421)
Maturiťák (2011)
Slabší odvar 90210. Vtip žádný, ženy chrochtají blahem a muži si nudou koušou nehty....5/10
Barneyho ženy (2010)
Paul Giamatti je možná kvalitní herec ale mně je silně nesympatický. Jeho obsazení do role jakéhosi Don Juana a stejně tak obsazení Dustina Hoffmana působí hodně rozpačitě...
Mimoni (2015)
Když je miluješ není co řešit :)
Uneseni (2006)
Slaboučké jak mimozemšťan tak atmosféra, námět i zpracování.
Konečně doma (2015)
Ač fanoušek animáků nejsem, tak jsem se bavil víc než dobře. Hvězda navíc za skvělý soundtrack :)
Šofér (2014)
Mix Kurýra, Zastav a nepřežiješ a trhlé komedie funguje dobře ale mne to příliš neoslovilo. Hasselhoff, Liotta a Reedus byli příjemným zpestřením :)
Umlčeni (2008)
Příjemné překvapení. Napětí by se dalo krájet, ale trochu to kazila logika. Přesto by si tohle určitě zasloužilo pokračování :)
Babovřesky 3 (2015)
Chceme další díl!..Ne, dělám si srandu. Co do kvality výkonů herců a dialogů asi nejlepší díl. Co do vtipu tak slabší než druhý díl ale lepší než první díl. Pár vtípků a scén se povedlo, hodně se jich tradičně nepovedlo (hlavně scéna s foťákem - WTF?). Product placement opět nezklamal. Tak či tak tahle série kdyby vůbec nevznikla nic by se nestalo. Ač časem zlidoví, pochybuji že dosáhne takové oblíbenosti jako slunce seno nebo kameňák. Snad Troška brzy přijde s něčím smysluplnějším...ano tak naivní jsem
See No Evil 2 (2014)
Ničím z řady nevybočující a americký resp. hloupý pokus o brutální horor podruhé a přesto ještě horší než 1. díl...
Neviditelné zlo (2006)
Ničím z řady nevybočující a americký resp. hloupý pokus o brutální horor...