Recenze (421)
Zmenšování (2017)
Lehce utahané ale originální, a to já vždy dokážu ocenit. Skvělý Christoph "Dušan" Waltz a Udo Kier, který nám vstal z mrtvých.
Vadí nevadí (2018)
Nevadilo :)
Tomb Raider (2018)
Bohužel zklamání. Angelina je samozřejmě jen jedna ale Alicia Vikander mi byla v této roli těžce nesympatická. Lara má být podle mě Indiana Jones v ženském provedení. Tahle drobná a křehká dívenka, co má ručičky jak párátka, mne vážně nepřesvědčila. Pokud toto má být restart, tak to bude chtít hodně přidat, jak v posilce, tak i na scénáři. Nebo radši nic!
Manžel na zkoušku (2018)
Trailer slušně navnadil, ale nakonec je z toho až moc bláznivá americká komedie. 6/10
Geostorm: Globální nebezpečí (2017)
Gerard Butler v další "save the world" roli...tentokrát to ale nebylo úplně ono
Bajkeři (2017)
Tak jsme ze snowboardu a raftu přelezli na kolo, abychom teenagerům vytvořili další kultovní komedii. A pro jistotu tam dáme mobily, youtubery, sex, černošku a další stuff co je cool a co prostě frčí. No jo, ale ono to nefrčí...
Zoufalé ženy dělají zoufalé věci (2018)
Hodně zoufalé...
Máš ji! (2018)
Dobrý námět, ale to zpracování..lepší průměr.
Láska bez bariér (2018)
Franck Dubosc jako režisér, scénárista a představitel hlavní role...a ve všem magnifique!
Dvě nevěsty a jedna svatba (2018)
Místy to bylo až moc bláznivé, ale jako odreagovaní to stačilo. Skvělá Anča Polívková si hlasitě řekla o další role :)