Recenze (44)
Já, robot (2004)
Inteligentní a zábavné, ale trailer pokazí zážitek. S Asimovem společný snad jen název.
Hvězdná pěchota 2: Hrdinové Federace (2004)
Je to opravdu strašná slátanina a ty "zombie" jsou dost ujetý. Ale co, aspoň se člověk může pobavit tím, že stále existují lidé, kteří jsou schopni točit takové šílenosti a taky dostatečně schopní herci a jejich brilantní výkony.
Ostrov zapomnění (2002)
Ta socha nebyla vubec zabavna. A zbytek taky ne.
Dračí klon (2003)
To se snad nehodi ani do televize na Novu. Je to fakt silena hruza. At zije souboj draka s F16:). Nema cenu ztracet cas.
King Kong žije (1986)
Nadstavovaná kaše, ale asi ani ne vodou.
Pták Ohnivák (1997)
Pták ohnivák zcepeněl- to je to nejlepší co jsem slyšel a je to přesný. Jinak jedna z mnoha nových pohádek, které postrádají patřičné kouzlo.
Wing Commander (1999)
Naštestí nejsem zatížen tím, že bych hrál hru, a tak se mi poměrně líbil.
Hele vole, kde mám káru? (2000)
Tento typ humoru se mi poměrně líbí, a co teprve LAMA. Nebylo to tak špatný, jak jsem čekal, a dokonce jsem se na to byl schopen dívat i opakovaně.
„Babičky dobíjejte přesně!“ (1983)
Aspoň že já mám normální babičku.
Hudba z Marsu (1955)
No jo, zlatý časy padesátý:(.