Poslední recenze (172)
Peacemaker (2022) (seriál)
Intro - top. Akce - strop. Zábava - top strop
Tenet (2020)
Jedna hvězda za vytříbené akční scény dokreslující skvělá hudba v pozadí. Nechápu jak Nolan tohle dokáže vymyslet, napsat a ještě takovým způsobem natočit, za to klobouk dolu a druhá hvězda navrch. První polovina filmu snesitelná, druhá polovina naprostý mindfuck, který jsem nepochopil a nechci znovu zkoušet pochopit.
Servant (2019) (seriál)
Člověk čeká 10 dílů na nějaký wow moment aby ve finále zjistil, že žádný není.
Poslední deníček (1)
Filmová výzva uživatelů ČSFD
Přidávám se k filmové výzvě uživatelů na ČSFD a přijímám doporučení na 3 filmy, které bych měl určitě vidět. Zároveň vám na oplátku zašlu své doporučení. Následné hodnocení najdete zde a stejně tak si můžete přidat mé filmy do svého deníčku/profilu. Neváhejte mi napsat. ;-)
Enšpígl - Černí baroni 2* Suburra 3* Hope 4*
Malarkey - Jak ulovit Dr. Lewise 3* Parkoviště [nehodnoceno] Pohár [nehodnoceno]
emma53 - V písku - Příslib svobody 5* Fish Tank [nehodnoceno] Pod sluncem 3*