Recenze (133)
Vražedné spolčení (2014)
Hvězda pouze za to, že si matka podřezala žíly podélně.
Království surikat (2005) (seriál)
Krásný dokument o surikatách, nicméně téměř každý díl má celkem kruté zakončení :-)
Malý princ (2015)
Jedná se o jednu z mých nejoblíbenějších knih, která je plná krásných myšlenek. Ve filmu jich však bohužel moc není, a závěr velice zklamal. Osobně bych uvítala film, který by se více podobal knižní předloze. Nicméně i tak 3,5 hvězdičky za krásnou animaci, příjemnou hudbu a pár moudrých poselství od Exupéryho.
Dánská dívka (2015)
Kouzelná Alicia Vikander! Skvělé herecké výkony, silný příběh a žádný kýčovitý happy end. I když na vzhled Eddieho Redmayna je nutno přivyknout.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
3,5 Za ten nesmysl s koněm, co spadne na strom, a za Willa Poultera, který mi kazil film už svou pouhou přítomností. Scénář taky zrovna neoslnil, ale na druhou stranu klobouk dolů před kamerou a mrznoucími herci.
Na návštěvě (2015)
Shit doesn´t taste like chicken! Herci vážně sympaťáci, ale do hororu to má daleko. Hrůzu nahánějící byly akorát snímky při závěrečných titulkách.
Mapy ke hvězdám (2014)
Film plný ošklivých lidí. Čemu se taky divit, když oškliví sourozenci mají ošklivé /a značně narušené/ děti.
Samec (2009)
Hvězda navíc pro žábu při závěrečných titulcích.
Láva (2015)
Skončit to smutně, tak je to dokonalé :-)
Velký blázinec v malém hotelu (1999)
Podle mého názoru značně nedoceněný snímek, vždyť to byla pořádná dávka skvělého britského humoru.