Recenze (814)
Dědictví (2020)
vlastne rozmyslam co tomu vytknut. scenar je fajt dobry. ale chcelo to este lepsiu reziu. rozbehne sa to az na konci.
Hanu Man (2024)
treba mat naladu na to. je to uzasne plne trikov, dokonalej kamery a super hudby. iba pre milovnikov indie
Red Right Hand (2024)
na jedno pozretie ok. natocene poctivo. a asi iba jedna velka chyba v celom filme.
Tři dny ke svobodě (2010)
toto je spicka. + par topovych sound sekvencii
Sleeping Dogs (2024)
celkom zaujimave. ale koncu , nahody, ktore sa vymykali predoslej kvalite filmu, ma prebudili z pozorneho sledovania a uz som nemohol byt ponoreny do deja.
Mokřina (2014)
to iste ako Freies Land (2019 na co kks tocia rovnake filmy,,wtf
Ano, šéfe! (2009) (pořad)
vsetko je tu iluz napísané. az na to ,ze vela veci tu nebolo umelo zinscenovanych, ako napr vsetko u znameho gordona ramsaya... to sa nedalo pozerat, iba naivna vacsina tomu verila...
The Guest (2014)
bolo to divne od zaciatku. neprirodzene. namet dobry, aj kamera a produkcia. reziser to ale uplne nezvladol. chcelo to proste namet lepsie uchopit, realnejsie.
Land of Bad (2024)
tieto filmy mame radi. a vsetky zacinaju tak dobre. ale garantUjem vam,ze zaverecnu rec crowa nevydrzIte a vypnete to ako ja. p.s.NATO niesu retardi ako rusi. NATO v tom nema bordel.
Duna (2021)
super p....covina o zberacoch prachu v piesku,a ich absurdnych nepriateloch a to cele s otravnou hudbou epic-psycho. uplne ako od toho kkta rezisera nolana. uplna bezvyznamna sracka. dokopy asi tak max 300sekund zaberov stoji za pozretie..