Recenze (818)
Indiana Jones a nástroj osudu (2023)
pozri, vzdy budem..vidiet 1tku, archu. a oproti nej,..je to fakt iba za 3. sorry
Psanci: Ve smrtelné pasti (2023)
nie nie. prva dve diely ok, toto uz bolo medzi nepodarenou komediou a amaterskou kriminalkou k tomu 100x okopirovanou. hlavna postava ale ok.
BlackBerry (2023)
dost ma prekvapilo , ake to ma hodnotenie, kedze ide film pre odbornikov, pripadne pre používateľov blackberry. postprodukcia je horsia ( skoda ze je nerobili teamy z filmu kingsman;)) inak je to vyborne. ja som pouzival vzdy palm, bol lepsi ako bb aj ako iphone. to ze sa bb tak dlho drzalo svojich retardovanych serverov, ked palm to hned pochopil zacal využívať data internetu. mimochodom , film o palm by bol ovela zaujimavejsi a blackbery malo byt v nom iba ta epizodka ako tu palm:)
Strážci Galaxie: Volume 3 (2023)
uz len kvoli tej zaciatocnej scene / hudbe -- za 5* ;)
Tři vteřiny (2019)
na jedno pozretie, skvele. malo takto spracovanych filmov
Na nože: Glass Onion (2022)
za tu dokonalu kameru a postprodukciu za 5!
Žít po svém (2005)
dobree. posobi to dokonca ako natocene 2023
Muž se zaječíma ušima (2020)
vsetko je v inych recenziach. uz iba: ak chcete postavu, ktora sa stala milenkou, nedavajte tam kronerovu, pretoze taky typ zeny , nikdy nemoze byt milenka.
Pan Nepolapitelný (2022)
skvele. konecne nieco , kde vas nevyrusi nerealne správanie a texty postav. asi by amici mali tocit iba real stories.
3Bobule (2020)
pekne. aj ked tereza ramba , je tam ako frigidna fadna obtlstla nula. ale aka to bola super kraska predosle diely! ze sa to dalo pozerat iba kvoli nej. conuz, bacha na tie baby, pekne si iba par rokov...