Recenze (818)
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
oscara za kameru. uvodna scena kvalita zachrante vojaka ryana v podobe indianskej bitky. tak to este nikto nenatocil ani tarantino.miestami mozno rozvlacne, ale nie uletene, vlastne v norme. chcelo to este nieco hlbsie, nejaku originalitu, pretoze je to vlasstne banalna nahanacka, ale v style must see the movie. MUST !
Brooklyn (2015)
malo to zvlastne caro aj svojou nepredpovedatelnostou
The Green Inferno (2013)
je to kvalita. neries komentare tu. poctivy scenar aj napady. je to asi horror kategoria, ale skor real brutal. ziadni demoni. spomedzi filmov tohto tipu je to podarena vec.
Osm hrozných (2015)
dobry western s rovnakym main motivom- zbierac odmien za zneskodnenie gangstrov- ako v djangooo. ale dobra atmosfera a velmi pozeratetelne. trochu tam vyrusi scenar, kde urobi zo samuela L. jacksona vlastne zvrhleho pritepleneho individua.
Stážista (2015)
kraasne ..pohladi dusu. nereiste realitu biznisu...lne t pozerajte a pohladi vas to
Legendy zločinu (2015)
bezchybne natocene, ale nebavilo mato. par scen good.
Batalon (2015)
skoro ****, velmi zaujimava historicky malo znama zalezitost. dost prepracovane aj co sa tyka bojovych scen.
Suburra (2015)
spickova hudba. atmosfera. originalita spracovania. prepracovane. trochu sa pytate iba preco iste najvacsie zvierata nemaju ochranku..ale inak bez chyby.
MI-5: Vyšší dobro (2015)
cez internetovu kaviaren zkopiroval servery MI5, za 11 sekund. !!!! v takej naivnej scene to uz vypinate. a bolo tam toho vela..absurdnosti, ktore moze zozrat iba 14 rocneee teenage.
99 domovů (2014)
magneticky putavy kusok. ani nerozmyslate kde je hranica reality posunuta, ale kazdy vie ze tieto hrozne veci sa stali. slabo uveritelne je iba to ze by sef nevycitil tu jeho dobrotivu dusu. vyborne celkovo, zazitok.