Recenze (212)
Horalka (1960)
Snímek, ze kterého na mě dokonale dýchala atmosféra konce druhé světové války. Určitě jeden z nejlepších italských filmů, jaké jsem kdy měl možnost vidět.
Recept na bohatství (2012) (pořad)
Co to proboha je? A koho tam napadlo obsadit tu arogantní krávu Šmuclerovou? To se zase jednou něco krutě nepovedlo...
8 MM (1999)
Přiznám se, že jsem od tohoto filmu čekal o něco víc. Cage byl vcelku průměrný, ale brutalitě a atmosféře filmu se nedá vytknout zhola nic.
Nejde jen o sport (2010)
Sport a politika jsou často spojovány možná víc, než by se leckomu líbilo. Zabránit tomu nelze a tento dokument poukazuje na ty nejvýznamnější případy.
Objevování Afriky (2009) (seriál)
Vcelku nezáživný a nudný dokument. O Africe toho bylo již natočeno mnoho a tohle je určitě jeden z těch slabších kousků.
Ženy v ofsajdu (1971)
Na to, jaké se v tomto filmu sešlo herecké obsazení, je škoda, že snímek postradá nějaký silnější, ucelený příběh. Fotbal mám rád, zvláště v této době měl své osobité kouzlo. Plné stadiony, vlajkonoši Sparty a Slavie na tribunách těsně vedle sebe, dresy bez reklam. Ještě bych vyzdvihl výkon Jiřího Krampola, který byl excelentní.
Film o filmu: The Amazing Spider-Man (2012) (TV film)
Povedený film o filmu. Možná jen mohl být o trošku delší.
coolMEN (2012) (pořad)
Tak tohle mě opravdu zklamalo. Reportáže jsou možná zajímavé, celý výsledek ale sráží dvojce trapných moderátorů, snažící se za každou cenu o jakýsi "humor". Tohle ne...
Obezita mě užírá zevnitř (2005) (TV film)
Barry si žije po svém. Obří porce jídla, čtyřicet piv za večer, téměř žádný pohyb. Těžko říct, jestli je v době, kdy píšu tento komentář, ještě vůbec naživu. A jestli ano, určitě si teď někde dává pořádný nášup kari. Zajímavý pořad o jednom velkém, velkém muži.
Zamrzlá řeka (2008)
Velmi zajímavý námět s o něco slabším zpracováním. Co se ale tvůrcům nedá vytknout, je skvělé zachycení ponuré atmosféry, které se táhne filmem od začátku až do konce. Tento snímek nezklamal, ale ani nenadchnul.