Recenze (49)
Présumé coupable (2011)
4* za film a 1* za kvalitní francouzský justiční systém.
Případ Sloane (2016)
Celej film na pohodový 4 *. Ale ten závěr, i když ho tak nějak čekáte, to na pátou hvězdu nakonec vytáhne. 90 %
Zúčtování (2016)
3,5 *
Westworld - Labyrint (2016) (série)
50 %, na áčkovej seriál hroznej scénář.
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Ultimate edition
Žralokonádo (2013) (TV film)
Tak blbý, až je to skvělý. Skoro to líže paty absolutnímu vrcholu žánru -- Birdemicu a Megapiraně
Temný případ (2014) (seriál)
Půjdu asi proti proudu, ale mně se druhá sérka líbila víc než první. Aspoň to má nějakej uzavřenej konec. Zvyšuju na 5*
Zločin (2011) (seriál)
S01 a S02 -- Není to dokonalý, občas Pizzolatto tlačí na pilu až moc, ale i tak jeden z nejlepších seriálů za hodně dlouhou dobu. Vraha asi uhodne málokdo. 4,5* || S03 -- Škoda těch ne uplně logickejch berliček (prsten, obrázek, ...), který jsou tam jen k posunutí děje nebo zvratu. Jinak pořád dobrý. 4,5* || S04 Příběh slabší, ale útřední dvojice pořád skvělá.
Avengers: Age of Ultron (2015)
Nebejt těch pár vydařenejch vtípků, tak snad nedám ani tři hvězdy.
Návrat blbýho a blbějšího (2014)
Chvilkama hodně zábavný, překvapivý a dobře vypointovaný. Ale většinu času divný, ne zas tak špatný, jen divný. 2,5*