Recenze (194)
Wrestler (2008)
Možná to chce vidět dvakrát, možná je to lepší s dabingem... Každopádně podruhé a v českém znění ze 4* na 5*.
Vlčí bouda (1986)
Je jich jedenáct, přihlásilo se však jen deset. Direktiva komunistického lyžáku tím dostávají pěkně na frak. Námět na horor jak víno... Krabicové, kupodivu.
Den D (2008) (pořad)
Tohle bude zábavné (vždy) až do doby, než našinec vymře.
Jackie Brown (1997)
S asi nejlepším soundtrackem ze všech Tarantinových filmů...
Černá labuť (2010)
Žádný nový Kubrick. Prostě jen další jedinečný režisér... Ve Fontáně Aronofsky popisuje lásku uměním, v Černé labuti pak naopak s láskou rozebírá umění. Oba dva naprosto jedinečné filmy. Oba taky jeho nejlepší.
Muž na Měsíci (1999)
Jak moc bylo těžké oživit kouzlo zesnulého člověka? Převtělil se Kaufman do režiséra, scénáristy nebo Jima Carreyho? Tenhle film má neskutečnou hloubku a vidět to taky čtyřikrát, přičemž se u toho kochat každým dalším shlédnutím ještě víc než předtím, tak řeknu, že je to lepší než Amadeus...
Občanský průkaz (2010)
Všem všechno. Až na tu lidskost...
Strýček Búnmí (2010)
Se Strycem je to jak s meditační hudbou – neurazí, ani nenadchne. (A když už jsme u hudby, tak závěr filmu s sebou [překvapivě] přinese moderní thajský pop-rock od jednočlenné kapely Penguin Villa, která zpívat Acrophobii v angličtině, byla by možná i v anglickém rádiu.)
Bibliotheque Pascal (2010)
Světový „klubák“ z Maďarska se vším všudy (od herců přes výtvarnou složku až po hudbu) a také vítězný snímek MFF OKO 2010 (nejlepší kamera).
100 dnů (2009) (studentský film)
Vítěz národní soutěže krátkometrážních filmů na MFF OKO 2010, nejlepší kamera.