Recenze (1 447)
Naprostí cizinci (2016)
Italský "Carnage" s pomalejším rozjezdem béčka se vyšvihne po nevinně začínající se hře v emočně silný komunikační hlavolam.
Brimstone (2016)
Surová variace westernové odvety. Oscarové představení Fanning a Pearce, o nic horší je Jones. Dost dobré, doporučuji včetně srdceryvných (bez ironie) a syrových pasáží.
Fúsi (2015)
Taky fajny mimoň středních let, který žije s matkou a jejím přítelem, hraje si s vojáčky a když náhodou potká ženu, o kterou by stál, je to depkařka. Melancholické, trošku chladné a hlavně o odpuštění a nezměrné toleranci.
V utajení (2017)
Strašlivě pokažené špionážní a feministické dílko. Rapace se prostě nehodí do podobné role a Orlando ji pomáhá jen málo. Malkovich standard, Douglas by to měl zabalit zavčas. Kvalitní akčňák s hrdinkou je skoro filmový jednorožec.
Baader Meinhof Komplex (2008)
Celá příprava na akci, pletichy, herecké výkony mi přišly umělé a nesedlo mi to, zjevně se neztotožňuji s kolegy, ale tak to je.
Můj soused Totoro (1988)
Pohádka pro malé diváky, jenž nadchne a zpomalí ty velké "s otevřeným srdcem". Vypadá to jak rozjezd seriálu, aby si autor nevystřílel veškerý prach, na který dobré naláká. Kočkobus, Totoro a dětský svět fantazie. Přál bych si druhý díl.
Vzpomeň si (2015)
Dlouho jsem překousával pomalé tempo, které, ale v závěru vydá své plody, spolu s překvapením a akcí nečekanou. Pojďte se s námi ponořit do filmu o starých pro mladé.
Stážista (2015)
Miloučké, až přiblblé. Nebýt nereálnosti a přemíry úsměvu u De Nira, možná by to byla oddechovka na večer s novou buchtou. Ale pořád to spadá pod průměr, to nechť.
V písku - Příslib svobody (2015)
Dotkne se to diváka, který tuší pointu a průběh filmu? Dotkne, ale je to dost?
Komici s.r.o. The Tour (2016)
Jeden si říká: "Trapnosti, ustaň.".