Recenze (930)
Kat (2004)
Výbuch hromady aut ve tvaru lebky co má hlavní hrdina na tričku? Ale no tak...
eXistenZ (1999)
Opravdu bizarní šílenost, místy celkem nechutná.
Alexander Veliký (2004)
Docela nezáživné 3 hodiny.
Pearl Harbor (2001)
Jediné co mě na tomto filmu asi rozčiluje, je Bayovo vlastenectví. V polovině záběrů vidíme vlát americké vlajky, rozstřílené americké vlajky, hořící americké vlajky, rozstřílené americké vlajky plovoucí po moři...klidně bych mohl pokračovat jako Bubba s krevetama :)
Gladiátor (2000)
41 let muselo uplynout od Ben Hura, aby světlo světa spatřil další velmi podařený historický velkofilm.
Hříšný tanec 2 (2004)
Taneční filmy mě nikdy nebraly a zřejmně nikdy brát nebudou. Pokud jsem jedničce dal 1*, tady to prostě musím srazit ještě níž, protože tento film je dokonalá veleblbost s tak trapně klišovitým příběhem, kde se nelze domnívat, že byl natočen jen aby vydělal hromadu dolarů díky shodnému názvu se svým předchůdcem. Společné mají ovšem málo...tanečky a úchylného Swayzeho v krátkém cameu. Romola Garai je mi zde navíc nelidsky nesympatická.
Věčný svit neposkvrněné mysli (2004)
Výborný film ve všech směrech. Scénář, režie, herecké výkony a to všechno podmazáno dokonalou hudbou Johna Briona. 100%
Americká krása (1999)
Musel jsem to vidět víckrát, abych tomu přišel na chuť. Právoplatné Oscary.
Život Briana (1979)
Nejlepší film od MP. Opravu výborná náboženská parodie, plno vtipů a groteskních situací. Pokud však divák není fanouškem Monty Pythonů, tak tento film asi neocení.
Přelet nad kukaččím hnízdem (1975)
Geniální kousek. Výborné herecké výkony všech představitelů, zasloužený nášup Oscarů.