Recenze (230)
Motel smrti 2 (2008)
Jen škoda,že od začátku je znát,jak to vše dopadne... 3*
Vylomeniny (2013) (pořad)
Dost dobře vymyšlený pořad,který dokáže pořádně pobavit. A pro soutěžící kteří se dostanou do vylomenin(jako slepej k houslím) je to asi dost nervózní chvíle, ale když si řeknou že můžou mít během chvíle až 20.000Kč tak proč ne?! :) Za chvíli to bude asi ohrané,ale je to fajn se na to kouknout. 3*
Klíče od pevnosti Boyard (1990) (pořad)
V jednu dobu nejsledovanější pořad,který má v sobě vše co je potřeba na skvělou zábavu.Napínavé a bezva pokoukání. 4* za pořad jako takový a 1* za znělku. 5*
Carusošou (1996) (pořad)
Caruso Show = DO-RE-MI. odpad!
Wipeout - Souboj národů (2011) (pořad)
Toto nemá nic společného např. s Tak.Hradem,Ninja Faktor,Pevnost Boyard atd... A je to na 90% jen trapnost našich "slavných" ... 1* za držkopády
Takešiho hrad (2002) (pořad)
Tohle je prostě super, no stress! 3,5*
Aréna národů (2012) (pořad)
Aspoň v něčem jsme dobří :)
Prostřeno! (2010) (pořad)
Na oddech dobré,je zde kolikrát vidět,jak je náš národ schopný lhát a dělat "vofuky" kvůli penězům.. 2*
Agent v sukni 2 (2006)
Stejně jako jednička,sranda a na jedno shlédnutí dost dobrý:) 3,5*
Agent v sukni (2000)
Mě se tahle komedie líbila:) je to sranda a dobrá oddechovka. 3,5*