Recenze (63)
Noční hra (2018)
Iné pičoviny tu majú lepšie hodnotenie, takže 5*
Wonder Woman 1984 (2020)
Tou multikultisračkou musia dojebať už každý film, blonďák beloch má čiernovlasého šikmookého synčeka, bľjať, suka! :D
Trojí hranice (2019)
Keďže to tu hodnotia zase polokokoti, intelektuáli a romantické piče, má to nízke hodnotenie, musím dať 5*. Dobrý akčný napínavý film, žiadna rozprávka.
Šílený Max: Dóm hromů (1985)
Všeobecná neobľúbenosť postapo filmov na ČSFD polokokotmi.
Vrána (1994)
Tmavá nudná hovadina, kde takmer nič nevidno. Odobrať hviezdičky a komenty od sliepok, ktoré to kladne hodnotia len kvôli Brandonovi Lee, tak to má hodnotenie 40%.
Druhá míza (2015)
To ktorý kokot zase takto preložil ten názov filmu? Musí jebať.
Korunní svědek (2019)
Kurva, to je zase preklad filmu, človek potom môže hľadať ako jebnutý.
Zastavte temnotu (2018)
Strašná pičovina bez nejakého zmyslu. Rád si pozriem aj intelektuálne :D filmy, ale toto je totálna kokotina bez nejakého posolstva, zmyslu, významu, proste hovadina. Kolega nižšie v komentoch je na vetvi z prestrelky vo filme a vedel by vysvetliť jej význam? Strašná pičovina, nepozerať.
Pozdravy od vraha (2020)
Nemám rád afroamerických Angličanov, takže smola.
Pod sluncem (1998)
No, jedna sliepka už prezradila koniec, takže čau.