Poslední recenze (422)
Havěť (2023)
Hmyzích hororov a obzvlášť pavúčích je ako šafranu, nevzbudzujú síce strach ale dokážu vyvolať znechutenie a pôsobiť značne znepokojivo, v kombinácii so stiesnenými priestormi starého paneláku napríklad v štýle fantastického REC to potom predstavuje solídny klaustro-arachnofiobický zážitok. Má to síce svoje muchy, haha, (pun intended), avšak nie je ich veľa. Odporúča 9 z 10tich arachnofilov.
Největší hity (2024)
Pohodový oddychový romantický film v štýle About Time a podobných kúskov využívajúcich prvok cestovania časom, a to v tomto prípade prostredníctvom hudby čo predstavuje zaujímavý (pomerne originálny) nosný prvok jednotlivých scén, avšak nejde veľmi do hĺbky a pôsobí tak trochu povrchne (najmä napríklad oproti vyššie menovanému filmu). No neurazí a je to celkom osviežujúce, takže prečo nie. 3,5*
Boj o moc (2018) (seriál)
Aj napriek tomu, že som bol "team Better Call Saul", po zhliadnutí tohto seriálu som pochopil, prečo práve Succession zbieral všetky možné dramatické televízne ceny posledných rokov a Saul (žiaľ) ostal ukrátený. Korporátna hra o tróny postavená na brilantne napísaných a zahraných postavách, ku ktorým si počas sledovania divák vytvorí celú škálu emócií so skvelou hudbou a neustálymi dramatickými zvratmi vedúcimi až ku parádne vypointovanému finále, to je shit show v priamom prenose, z ktorého sa tají dych.
Poslední deníček (21)
"Study in black, volume XIX."
The Death Eaters