Poslední recenze (22)
Avengers (2012)
Ponkěud přepálená stopáž, v půlce nekonečného akčního závěru už se dostavovala nuda. Naštěstí se v pravých chvílích na scéně objevil Hulk, který ode mě dostává cenu za nejvíc nejlepšího Avengera a udržel film na čtyřech hvězdách. Prostě blockbuster jak má být.
Zajatci bílého boha (2008)
Není to klasický dokument, který nezůčastněně popisuje realitu kolem nás, ale jde o tendenční investigativní reportáž s prvky určité umělé dramatizace (tedy aspoň mě závěr přišel silně nevěrohodný, ale třeba to tak skutečně proběhlo...). Téma je to jistě závažné a činnost Tomáše Ryšky záslužná, odhalení zločinů je však pouze na úrovni Jedna Paní Povídala, protože insider nedokázal svoji tajnou misi dotáhnout do konce jako třeba Donal MacIntyre ve svých reportážích.
Muži v říji (2009)
Povedená satira, která se může směle postavit vedle mistrovských děl let šedesátých jako je Hoří, má panenko nebo Ecce Homo Homolka. Na pět to ale není, trošku tomu škodí přílišná rozmáchlost a z toho plynoucí přepálená stopáž. "Chlapi, jestli ta silnica do pěti let nebude, tak rezignuju." nebo "Chci znát váš názor! Žádný názor nemám."