Recenze (185)
Příběhy obyčejného šílenství (2005)
Tahle komedie mi přišla strašně dlouhá...
Kill Bill 2 (2004)
Quentin je prostě mistr. Pro mě dvojka mnohem lepší než jednička, míň akce a krve, víc skvělých dialogů. Černobílá scéna, ve které Bill mluví s Nevěstou je jednou z nejkrásnějších filmových scén vůbec.
Gangy New Yorku (2002)
Leonardo DiCaprio mě konečně přesvědčil, že není jen tím hezounkem z Titanicu, dobrá práce! Daniel Day-Lewis samozřejmě o ničem přesvědčovat nemusí:)
Kruh (2002)
Skvělá atmosféra a šílená scéna s televizí.. brrr
Můj život beze mne (2003)
Tak tenhle film mě úplně rozsekal. Hned po tom, co jsem ho viděla, jsem si vzala papír a napsala seznam věcí, které bych chtěla stihnout, kdyby mi zbývaly dva měsíce života... Myslim, že už nikdy nenajdu odvahu a sílu podívat se na Můj život beze mne znovu, ale těch 5* si zaslouží.
Piráti z Karibiku: Prokletí Černé perly (2003)
Jedna z nejlepších komedií, jaké jsem kdy viděla a to jen a jen díky nepřekonatelnému Johnnymu Deppovi a skvělému Geoffrey Rushovi.
Čistá duše (2001)
Překrásný dojemný film, který vás na mnoha místech skutečně dostane. Russel Crowe tady podle mě předvedl nejlepší výkon ve své kariéře a Jennifer Connelly není o nic horší.
Na samotě u lesa (1976)
Tenhle film bych mohla vidět tisíckrát a stejně by mě bavil. Hláškám Josefa Kemra se vyrovná máloco.
Gumídci (1985) (seriál)
Úplně nejlepšejší disneyovka.
Miami Vice (2006)
Myslím, že Colin a Jamie mají na to stát se jednou stejnými legendami jako Robert de Niro a Al Pacino. Miami Vice samozřejmě není tak dobrý film jako Heat, ale má styl a já si ho parádně užila.