Recenze (446)
Drive Angry (2011)
Přišlo mi to tak nějak k smíchu.Nicolas Cage opět příšernej.Je tu spousty trapných až blbých scén.Jediné co film zachraňuje,tak je kočička Amber Heard a můj oblíbený William Fichtner.
Nezvaná (2009)
No,abych se přiznal,tak jsem měl dost nahnáno.Skvělá atmosféra,užíval si to.A vcelku slušný děj,který na konci překvapil.Jsem s filmem spokojen,takže čtyři hvězdičky jsou zasloužené.Ještě něco jsem chtěl napsat,kdo říká,že se mu Emily nelíbí,tak lže.Je slaďoučká,sexy a nebezpečně překrásná.
Sucker Punch (2011)
Nemůžu si pomoct,ale mě se to líbí.Hudba tu je největší pohon filmu a Emily Browning dělá film jedinečným.Takže skvělá řežba.100%
Momma Knows Best 3 (2007)
Nina byla vždycky dobrá.
Pád do tmy (2005)
Horor u kterého mi vůbec nevadila nepřítomnost nějakého ,,drsňáka,týpka nebo nabušeného chlapa´´ ,protože tu máme šest vcelku pěknejch kočiček,co se hned po krásném úvodu vydávají hluboko do jeskyň.A tam se začíná film hezky rozjíždět.No a následuje luxusní bitka mezi kočičkami a několika příšerkami.Takže jsem spokojený a opět jeden z mála shlédnutý horor,který se mi líbil.(Jo a ještě taková připomínka - Alex Reid je prostě kundička a nikdo mi to nevymluví)
Star Trek: Nová generace (1987) (seriál)
Vždy jsem byl odpůrce STAR TREKU,ale po nekonečném se přemlouvání jsem se dal na tuto výpravu a po pár dílech jsem zamilovaný do jednoho z nejlepších scifi seriálů.Těším jak se to bude dál vyvíjet.
Divoký anděl (1998) (seriál)
I když je Divoký anděl divočina,tak jsem na to kdysy koukal rád :-) Občas jsem se i zasmál,Oreiro ve svý době(no prostě byla skvělá).Ale zdálo se mi,že je to,tak nějak nekonečný.
2001: Vesmírná odysea (1968)
Něco neuvěřitelného a zároveň skutečného.....
Hlas Česko Slovenska 2 (2014) (pořad)
Pěkně tupá nudná sračka.Porota to už je trapnost,neví už ani co by vymysleli,aby to byla ještě větší sračka.Možná,že z těch pěvěckých se tento hlas zařazuje zhruba někdě uprostřed všech odpadů a sraček.Takové šílenství se může opravdu líbit jen skutečně velkým šílencům!!!
Chobotnice (1998)
Kurevsky dobrý béčko,které mi opravdu sedlo.Pěkně jsem se pobavil.Příšerka taky povedená,vyvražďování pěkný.Skvělá zábava,ale víckrát už ne,protože bych musel s hodnocením rapidně dolů.