Recenze (12)
T2 Trainspotting (2017)
Za mě to byla absolutní blbost. Nedokázala jsem se během celého filmu zadívat a přijít na něj.
Příběh kmotra (2013)
Super film, herecké obsazení se taky povedlo... co mě ale překvapilo, byl závěr. Hrozně zjednodušený a rychlý.
Vinaři (2014) (seriál)
asi nikdo nechápe moravské vtipy :D
Sousedi (2014)
Klasika amerických filmů: studenti, spolek vysoké školy, tráva, večírky a sex. Vtipné scény tak 3x za celý film. Koukat se na to dalo, ale nic velkého to není, poslední půl hodinu už jsem počítala minuty do konce. Dávám 50%.
Nakažení smrtí (2008)
nuda
Lžeš, zemřeš (2012)
Nechápu některá hodnocení. Do filmu jsem se zadívala a po celý jeho průběh jsem byla napjatá,co se stane. Žádný podprůměr, ale průměrný solidní triller (nic horrorového).
Hostel III (2011)
Líbí se mi nejvíc ze všech třech dílů. Dávám 4 hvězdičky .
Scary Movie 5 (2013)
Čekala jsem od toho víc :D
Lidská stonožka (2009)
Je to nechutné.
Boogeyman 3 (2008)
Nechápu, proč vlastně dělají 3 díly, když se to stále opakuje. Vždyť potom už ani není důvod se na to podívat, když víte, čím to začne a skončí.