Recenze (275)
Frekvence (2000)
Velmi pěkný děj i obsazení. Hodně záživný film.
Bazén (2001)
Je tam natočený bazén v Příbrami, kde žijí mé dvě babičky a když jsem byl malý kluk, tak jsem se tam chodil koupat celá léta, tak proto 3 hvězdy, jinak bych dal 2:) Klasická nedomyšlená vyvražďovačka. Ale pěkná kamera a hudba.
Pach krve (2003)
Asi nejlepší takový film. Není přehnaný (až na absurdní skok do stromů), dementní (až na pár scének:)), ale je celkem reálný. Skvělý Jeremy Sisto zaplatil za záchranu přátel životem dost ošklivě:( Velmi dobrý film. Perlička na závěr: Viděl jsem tento film poprvé v kině a za mnou seděli dva tak asi dvanáctiletí fakani, kteří se smáli na celý sál u scény, kdy jeden z těch zmetků usekl půl hlavy jedné z hl. postav. Jeden šel ven po dobrém a druhého jsem odtáhl za pačesy, jelikož nechtěl dobrovolně opustit sál.
Virus 1.0 (2004)
Velmi zajímavé dílo. A hlavně Jeremy Sisto je jeden z mých oblíbenců. Bravo. Jinak to prostředí a kamera jsou neuvěřitelné!
Truman Show (1998)
Není jediná věc, kterou bych vytkl. Neuvěřitelný příběh Jima Carreyho tak, jak jsem ho nikdy neznal. Bravo!
Neviditelné zlo (2006)
Luki.V to vlastně napsal za mě :)
Vykoupení z věznice Shawshank (1994)
Určitě jeden z nejzajímavějších filmů, co jsem kdy viděl, ale rozhodně ne mezi 10 nejlepšími. Jen další film z prostředí věznice, kterých je mraky. Ovšem je pojatý jinak. Rozhodně by neměl být před "Schindlerův seznam" a "Rain Man", ale za nimi:) Ale nic ve zlém, je to velmi pěkné.
Schindlerův seznam (1993)
Mistrovské dílo o největším hnusu. Nemám slov.
Pianista (2002)
Co dodat? Realita doby
Cabin Fever (2002)
Vůbec to není špatný kousek. Jen průměrný a až trochu legrační. Beru to spíše jako horrorovou komedii.