Recenze (1 593)
Hunger Games: Balada o ptácích a hadech (2023)
Prvních šedesát minut filmu fakt divných . Podivná paní co to tam vedla i malý chlapík v bradce . Scéna zabíjení v aréně - PROSTĚ HNUUUUS !!! Pak odjezd do 12 tého okresu a tam hlavní hrdina obětuje svého kamaráda a vlastně i svěřenkyni , jen aby on přežil . Podivný film a vlastně i téma . Nejsem cílovka a proto dám jen jednu * . Jooo- zlatá Jennifer . I když Rachel je také pěkné děvče . Hudba byla také fajn . Jinak téma filmu a některé scény byly , na mně , až moc . I ti hadi . Humuuus . Takže nějak tak . Jednou vidět stačilo .
Koruna - Ruritánie (2023) (epizoda)
TONY králem - dobrý vtip na úvod . Jinak díl o politice a novému pohledu na Firmu , který by jí měl pomoci zlepšit reputaci u lidí . Zatím nejslabší díl této série . Herec , jenž hrál Blaira , se na to vůbec nehodil . Proslov pro Amíky - dobrý . Jinak díl nezáživný a podprůměr .
Koruna - Willsmánie (2023) (epizoda)
Inu je to jiné . Rozhovory syna s otcem , a děda s vnukem , to se povedlo . Fanynky ječící na Williama taky dobré i jeho velký smutek po matce , tedy Dianě . To všechno chápu , jen ten Harry se nějak nepovedl . Čili slabé tři hvězdule .
Koruna - Následky (2023) (epizoda)
Myslím si , že po tomhle díle , už to bude jenom horší . Tenhle by byl důstojným zakončením Dianiny úlohy v jejím krátkém , leč velmi hektickém životě . Prostě královna lidských srdcí . ALE , ono je to o FIRMĚ a ta musí jet dál . Žal Charlese nebyl nějak moc věrohodný , ale co my víme , jak to vše bylo . A hlavně chudáci kluci . Pro ně to muselo být opravdu těžké až skličující . Díl byl silný a místy dost uvěřitelný . Jsem zvědav co bude dál . Bez Diany to bude o dost jiné .
Koruna - Dis-moi oui (2023) (epizoda)
Poslední den Diany je natočen skvěle . Rozhovor mezi nimi v hotelu , rovněž skvělý . A pak poslední jízda před paparazzi na skútrech fakt šílená . A oba dva se drží za ruce a věří v nový , lepší začátek . A pak přijde ten osudný tunel . To prostě mrazí . K tomu není co dodat . Takže čtyři a půl * .
Koruna - Dvě fotky (2023) (epizoda)
Tak tady se fotografové ukázali ve své nahotě . Jde jim , mnohým , jen o co nejlepší snímek Diany , a je jedno za jakou cenu . Prostě hnuuus . SORRY . Z toho by byl každý na palici , z toho šmírování . Hlavně ten jeden , co je fotil ze člunu . Pak to prodá do tisku a má na nájem . HOVADO . Opět sorry . Ke konci jejího života našli s Charlesem , alesponˇ v něčem, společnou řeč .
Koruna - Persona non grata (2023) (epizoda)
ASI takhle . Úvod v Paříži nečekaný . Jinak Kamila měla narozeniny , no a sním spojený větší večírek , a Diana tudíž jela s klukama k vodě . Výlet spískal starý Al-Fayed . Děti , co jsou na jachtě , radostně skáčou do moře a známost mladého Al - Fayeda je na prášky . Fotografové na člunech , číhající na pěkný záběr , je pěkná pakáž . Tak chápu , že je to úvodní díl šesté sady . Nějak už to není ono , zatím . Proto za mne * * a půl . Snad se to nějak rozjede .
Matka v trapu (2024)
A JÉÉÉ JE . Nějak mne to nezaujalo . Petra a Lenka mají navííííc . Scénář slabý . Pak herci nemají co hrát . A tak to bude letos často , u takových " komedií " .
Oppenheimer (2023)
Murphy jede pro Oskara , to je jasné . . Strhující drama , leč zbytečně dlouhé . Mohlo to být , klidně , o půl hodinku kratší . Ale promakané to je . To jo .
60 minut (2024)
PŘED 30ti lety , by to byla pecka . Takhle je to spíše lehce podprůměr . A kotˇááátko na závěr . Jo , ale ta jeho trenérka byla dost dobrá . Tak dám dvě ** .