Recenze (65)
Bláznivá olympiáda (2005)
Kouknout se na sebe ve filmu občas není špatné..
Kamarád taky rád (2011)
Mně osobně ve filmu nic nechybělo, film má od začátku perfektní náboj, prostředí a svěží humor. O to víc to podpoří výborné výkony Timberlakea a Kunis (mám na mysli především ty herecké výkony). A i když poslední půl hodinka trochu ztratila na tempo, tak se to dá překousnout. Originální romantický film si zaslouží plný počet..
Kapitán Phillips (2013)
Celý film mě mrazilo v zádech a nedokázal jsem se odtrhnout od plátna, Hanksovi jsem věřil každé slovo. Nejlepší film roku 2013.
Životopisy: Shaquille O'Neal (2007) (TV film)
Fenomenální sportovec, fenomenální člověk a bezkonkurenční bavič a showman - to je Shaq !
Nesvatbovi (2005)
Horší konec asi vymyslet ani nešel, jinak to jako oddechovka není špatný a při pár scénkách a hláškách jsem se i pobavil, ale celý to je takový až moc pohádkovský. Wilson mi moc v tom filmu nesedí a úžasná McAdams to prostě sama nevytrhne..
Podfukáři (2013)
Film vtáhne parádně do děje hned od začátku a i když pár otázek zůstane nezodpovězeno tak to stejně diváka dostane, hlavně překvapivej konec. Jo, tyhle filmy já můžu !
Nezvratný osud (2000)
Originální námět ale mě to nebavilo, nějaké způsoby smrtí byly víc než trapné..
Hobit: Neočekávaná cesta (2012)
No, žádnej šlágr to není. Pro mě osobně velký zklamání, takový o ničem, furt jen chození sem a tam (připomíná Společenstvo prstenů), pár zajímavých příběhů z minulosti o kterých se v Pánu Prstenů jen tak šuškalo, ale tím to asi hasne. Bitky nezajímavý a místy stejný, kdy trpaslíci jsou už s mečem u krku a zrazu se zjeví starej dědek s větví v ruce a všechno zachrání. Asi trochu s úctou k původní trilogii za 3 hvězdy ale mohlo to bejt i horší, jsem zvědavej jaké bude pokračování...
Česko Slovensko má talent 4 (2013) (pořad)
Uječená kráva Bílá která zkazila loňskou výhru nejtalentovanějšímu soutěžícímu Alexovi Dowis a místo něj to vyhrál další zpěvák ba dokonce operní pěvec !!! Slavík kterej všude byl a všechno viděl, prolezl každou díru (hezký dvojsmysl) a v poslední řadě trapáček Mareš. Soutěž sama o sobě je parádní nápad, ale funguje spíš v zahraničí, zejména USA a Velká Británie, kde se úspěšní soutěžící i v budoucnosti uchytí, u nás se chytlo minimum lidí. Moderátoři Prachař a Pyco mi nevadí a občas se i jejich vtípkům zasměju, ale přes tu porotu se prostě nepřenesu a tak poprvé soutěž nesleduju kvůli jejímu složení. Zlatej Honza Kraus...
Po zániku Země (2013)
Mladej Smith to zahrál příšerně, celý to je takový o ničem, sem tam se objeví zvíře co ho chce zabít, potom ho jedno zachrání, polovinu filmu mu mluví do duše nějaký niterní hlas a vzpomínky zatímco táta s nohou v háji leží polomrtvej v rozpadlý lodi. Doufám teda že Willův příští film bude za něco stát a nebude to podobná slátanina. Nejhorší film co jsem viděl v hlavní roli s W.Smithem.