Poslední recenze (9)
Gravitace (2013)
Těšil jsem se na tento film už z důvodu toho,jak se o něm mluvilo v superlativech.Vyhodil jsem všechny z bytu a v klídku jsem si pustil tento film.Po deseti minutách jsem si šel do kuchyně pro pití aníž bych si film stopl,to mi bylo už divný.Po půl hodině jsem si šel dokonce do ledničky pro oběd a ten jsem si ještě k tomu ohřál v mikrovlnce na minutu a film jsem si opět nestopl jen jsem slyšel zvuk.U konce filmu jsem byl v situaci,kdy jsem si řekl,je to hodně nadhodnocenej film,aspon tedy já to tak cítil.
Fimfárum Jana Wericha (2002)
Tady je názorný příklad klasického čecháčství,i kdyby Werich napsal sebevětší kravinu,tak jen proto že jí napsal Werich budou tuto slátaninu obdivovat a vyzdvihovat do nebes.Sám jsem viděl tváře mnoha lidí,dětí a seniorů,kteří kroutili hlavou a litovali peněz,který dali za vstupný.
Hotel Rwanda (2004)
Výborný film který u mě vzbuzuje konskou dávku emocí.Viděl jsem ho jen jednou a nemám v plánu si ho dlouho pustit.Mám asi jen 2 nebo 3 filmy,na které se nemůžu jen tak podívat,budu o nich vždy mluvit v superlativech ale nepustím si je z důvodu,že nejsem masochista.Tento druh filmů mě dokáže psychicky odrovnat.Je to u mě jeden z nejlepších filmů co jsem kdy viděl.