Recenze (48)
Pride (2014)
100% British film. Som na nich "PRIDE"...:)
Radio (2003)
Pekný film o dobrých ľuďoch, aspoň väčšinou :) ...Len hlupák sa hanbí za nejakú tú slzu... Cuba sa tu stáva seniorom... Ed ním už dávno je... Palec HORE!!!
Sbal prachy a jeď (2014)
Absolútne všetko ZLE!!! Trápne, nelogické, 100x prevarené! ...a tie "koníky" to nemajú šancu zachrániť :( p.s. ...aj kone sa strielajú
Já a robot (2013) (seriál)
Aj keď o robotoch , prekvapivo ľudské. Výborná chémia medzi ústrednou dvojicou. Všetky odkazy na rôzne "kultovky" sú fajn. ...a vykrádačka? skôr pocta...:)
Kapitán Phillips (2013)
Keď to takto v skutocnosti naozaj funguje, tak by som sa tým somálcom divil keby tie lode neprepadávali... Najprv amíci kašlú na akúkoľvek ochranu aj keď vedia že sa tam piráti premnožili a potom sú schopní proti plastovej vaničke vyslať polovicu svojej námornej flotily. Ja viem, zachrániš jeden život - zachrániš celý svet...ale vôbec k tomu nemuselo dôjsť. Ale to by pán Trávnikár nemal o čom točiť. Jediné, čo za niečo stálo, boli neustále uškriekaní a dokonale otravní somálci, akurát som furt nevedel ktorý je ktorý :). A chudák Tom, ten trpel už pri úvodnom lúčení na letisku a vydržalo mu to až do úplného konca. Možno bude ešte stále pokračovat aj keď mu dajú zas tú holohlavú žltú sošku.
CBGB: Kolébka punku (2013)
...to sa tu nikto neodváži dať za 5*..? Keď to tak cítiš, tak niet čo riešiť. "...voláme sa Talking Heads. Bývame cez ulicu..." "...niečo v nich je..." Celé je to o atmosfére. A tá tam JE! ...parádna... Človek má proste chuť tam večer skočit na panáka :) -CBGB- -Hráte dnes?- -Hráme- :)
Poslední dny na Marsu (2013)
93 minút nezmyselného a chaotického pobiehania v skafandroch /ostatný čas boli titulky/. Neskutočne stupídne chovanie postáv. Liev trpí neznámym stihomamom. Jediná hviezda za vizuál Space station a posledné tri minúty. ...ináč vôbec nič
Ray Donovan (2013) (seriál)
Showtime opäť nesklamal - STOP- Opäť seriál co má poriadne Gule - STOP- Jeden kvalitný skončil a druhý začal - STOP- Liev je výborný ako aj celá jeho podarená rodinka - STOP- Nemám čo vytknúť - STOP- Čakám na next session - STOP- ...vlastne -GO!-
Past na rodiče (1998)
Nielenže skvelý film, ale aj dokonalý soundtrack!!! Nebojím sa povedať, jeden z tých absolútne BEST.
jOBS (2013)
Škoda že film nemal hodinu desať, videl by som ho cely... Bolo to defilé ksichtov, ktoré striedali strany. Raz kopali za Jobsa, o chvíľu zas proti. Kačer hrá Jobsa veľmi dobre, hlavne je rovnako vychudnutý. ...Stanislavského metóda v praxi.